Servicekurs & Servicetrening
SERVICEKURS & SERVICETRENINGER
Servicetreninger og salgskurs for reiseliv, handel, butikk og restauranter
BLIDE BLAKKE GJESTER
Engasjerende servicetrening og servicekurs for handel, butikk & reiseliv
Servicetrening og servicekurs som er perfekt for deg som har ansatte som jobber tett inn mot gjester og kunder innen opplevelsesindustri, turisme, hotell og reiseliv og handel. Kurset passer svært godt om du skal lansere en ny salgskampanje, har sesongansatte eller trenger en salgsboost og et spark i baken!
Varighet 3 timer.
Kurset kan gjennomføres både digitalt og fysisk.


FRA SERVITØR TIL VERTSKAP
Lønnsom servicetrening og servicekurs tilpasset restaurantbransjen og serveringspersonell
Engasjerende og effektiv salg-og servicetrening spesifikt for restaurantbransjen og serveringspersonell. Salgstreningen tar vi for seg hele gjestereisen på din egen restaurant eller spisested, identifisering av salgsarenaer, menyanalyse og systematisk salgsarbeid i gjestesituasjon for å øke mersalget.
Salgstrening fordelt på fire arbeidsøkter inkludert forarbeid og tilpasning til den enkeltes virksomhet og rapport / fremdriftsplan for egen virksomhet.
Passer for serveringspersonell, servitører, hovmestere, mellom - og avdelingsledere.
SERVICEPROGRAM & BEGEISTRINGSKONSEPT
Servictrener1 hjelper deg med å skape ditt helt eget gjestebegeistring og serviceprogram!
Hvorfor er fysiske gjesteopplevelser så viktig? Kan KI skape en bedre serviceopplevelse enn folk kan? Ja, det kan de - om folka dine ikke er på høgget!
Den gode nyheten er at KI er uten følelser. Så la oss lage et serviceprogram og servicekurs som både appellerer til hodet og hjertet til våre gjester og kunder.
Et serviceprogram og begeistringskonsept fra Servicetrener1 inneholder blant annet:
-
- Et helt egen identitet for din bedrift med action-plans som er i samsvar med din bedrifts visjon og verdier
-
- Implementere programmet i organisasjonen
-
- Opplæring og trening av ansatte
-
- Oppfølging og utbedring
-
- Mystery shopping
-
En strukturert arbeidsmåte for å få flere fornøyde og repeterende gjester i din egen virksomhet
-
Økt kompetanse og ferdigheter blant dine ansatte


FAGBREVKURS I SALG, SERVICE & REISELIV
Ta eksamen som privatist!
Salg, service og reiseliv er fag og profesjon! Ta en formell utdannelse og få fagbrevet i salgsfaget eller reiselivsfaget.
Trenger salgsmedarbeiderene i din organisasjon et løft? Invester i kunnskap og salg som profesjon ved å ta fagbrev.
Servicetrener1 har en samarbeidsavtale med Konsulentas som er godkjent kursarrangør for fagbrevet i salgsfaget, reiselivsfaget og kontor og administrasjonsfaget av Kompetanse Norge
Kursene tar deg gjennom temaer som salgsprosessen, personlig salg, service, markedsføring, økonomi, lover, regler og etikk. I tillegg vil du få trening på hvordan du på en god måte løser eksamensoppgaver og får personlig veiledning og feedback.
Ta kontakt for å vite når neste kurs starter! Rolf har gjennom de siste årene veiledet mange flinke studenter på veien mot fagbrevet!